E. KÖKSOY, "Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası," In Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi , Konya: Literatürk Academia, 2021, pp.341-361.
KÖKSOY, E. Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası. 2021. In Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi , Literatürk Academia, Konya, 341-361.
KÖKSOY, E., (2021). Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası. Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi (pp.341-361), Konya: Literatürk Academia.
KÖKSOY, ERGÜN. "Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası." In Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi , 341-361. Konya: Literatürk Academia, 2021
KÖKSOY, ERGÜN. "Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası." Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi , Literatürk Academia, 2021, pp.341-361.
KÖKSOY, E. (2021) "Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası", Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi . Konya: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={ERGÜN KÖKSOY}, chaptertitle={Algı Yönetimi ve Ulus Markalama İlişkisi: Türkiye Ulus Algısı ve Ulus Markası}, booktitle={ Algı Yönetimi-Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi}, publisher={Literatürk Academia}, city={Konya},year={2021} }