E. AKYAZI, "Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma," Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2, pp.87-97, 2018
AKYAZI, E. 2018. Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma. Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2 , 87-97.
AKYAZI, E., (2018). Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma. Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2, 87-97.
AKYAZI, ERHAN. "Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma," Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2, 87-97, 2018
AKYAZI, ERHAN. "Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma." Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2, pp.87-97, 2018
AKYAZI, E. (2018) . "Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma." Journal of Tourism Theory and Research , vol.4, no.2, pp.87-97.
@article{article, author={ERHAN AKYAZI}, title={Kurumsal İtibar Oluşturma Ortamı Olarak Sosyal Medya: Tur Şirketlerinin Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Journal of Tourism Theory and Research}, year=2018, pages={87-97} }