E. KARAYEL BİLBİL And Ö. TİNGÖY, "Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim," 2004-IV. International Educational Technology Symposium , vol.2, İstanbul, Turkey, pp.776-781, 2004
KARAYEL BİLBİL, E. And TİNGÖY, Ö. 2004. Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim. 2004-IV. International Educational Technology Symposium , (İstanbul, Turkey), 776-781.
KARAYEL BİLBİL, E., & TİNGÖY, Ö., (2004). Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim . 2004-IV. International Educational Technology Symposium (pp.776-781). İstanbul, Turkey
KARAYEL BİLBİL, EMEL, And ÖZHAN TİNGÖY. "Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim," 2004-IV. International Educational Technology Symposium, İstanbul, Turkey, 2004
KARAYEL BİLBİL, EMEL K. And TİNGÖY, ÖZHAN. "Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim." 2004-IV. International Educational Technology Symposium , İstanbul, Turkey, pp.776-781, 2004
KARAYEL BİLBİL, E. And TİNGÖY, Ö. (2004) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim." 2004-IV. International Educational Technology Symposium , İstanbul, Turkey, pp.776-781.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMEL KARAYEL BİLBİL And author={ÖZHAN TİNGÖY}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi Yönünden E Eğitim}, congress name={2004-IV. International Educational Technology Symposium}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2004}, pages={776-781} }