M. TIĞLI. Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme. İstanbul: Türkmen Kitabevi2004, pp.0
TIĞLI, M. 2004. Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme . Türkmen Kitabevi, İstanbul.
TIĞLI, M., (2004). Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme . İstanbul: Türkmen Kitabevi.
TIĞLI, MEHMET. Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme . İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2004
TIĞLI, MEHMET. Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme . Türkmen Kitabevi, 2004.
TIĞLI, M. (2004) Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme . 1st edn. İstanbul: Türkmen Kitabevi.
@book{book, author={MEHMET TIĞLI}, title={Bir Aktör Olarak Markalar: Ürün Yerleştirme}, publisher={Türkmen Kitabevi}, year={2004} }