T. DİRSEHAN, "Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması," İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, pp.18-42, 2015
DİRSEHAN, T. 2015. Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10 , 18-42.
DİRSEHAN, T., (2015). Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, 18-42.
DİRSEHAN, TAŞKIN. "Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması," İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, 18-42, 2015
DİRSEHAN, TAŞKIN. "Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması." İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, pp.18-42, 2015
DİRSEHAN, T. (2015) . "Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması." İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, pp.18-42.
@article{article, author={TAŞKIN DİRSEHAN}, title={Coca Cola nın Uluslararası Pazarlama Stratejilerine Yönelik Bir Yazın Taraması}, journal={İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={18-42} }