M. Üce And H. Sarıçayır, "Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.189, 2004
Üce, M. And Sarıçayır, H. 2004. Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (İstanbul, Turkey), 189.
Üce, M., & Sarıçayır, H., (2004). Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi . XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.189). İstanbul, Turkey
Üce, MUSA, And HAKAN SARIÇAYIR. "Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 2004
Üce, MUSA And Sarıçayır, HAKAN. "Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.189, 2004
Üce, M. And Sarıçayır, H. (2004) . "Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, p.189.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSA ÜCE And author={HAKAN SARIÇAYIR}, title={Ortaöğretimde Asitler ve Bazlar Konusunun Öğretiminde Deneysel Yöntemin Klasik Yönteme Göre Başarıya Etkisi}, congress name={XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2004}, pages={189} }