E. KARAYEL BİLBİL And N. ÇELİKKOL, "Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43, pp.231-250, 2014
KARAYEL BİLBİL, E. And ÇELİKKOL, N. 2014. Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43 , 231-250.
KARAYEL BİLBİL, E., & ÇELİKKOL, N., (2014). Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43, 231-250.
KARAYEL BİLBİL, EMEL, And NEVRA ÇELİKKOL. "Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43, 231-250, 2014
KARAYEL BİLBİL, EMEL K. And ÇELİKKOL, NEVRA. "Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43, pp.231-250, 2014
KARAYEL BİLBİL, E. And ÇELİKKOL, N. (2014) . "Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.11, no.43, pp.231-250.
@article{article, author={EMEL KARAYEL BİLBİL And author={NEVRA ÇELİKKOL}, title={Siyasette Markalaşmak: 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Adaylarının Siyasal Marka Olarak Konumlandırılmasının Analizi}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2014, pages={231-250} }