B. Özkaya, "Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2, pp.355-382, 2012
Özkaya, B. 2012. Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2 , 355-382.
Özkaya, B., (2012). Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2, 355-382.
Özkaya, BETÜL. "Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2, 355-382, 2012
Özkaya, BETÜL. "Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2, pp.355-382, 2012
Özkaya, B. (2012) . "Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, no.2, pp.355-382.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={355-382} }