Z. F. Peltekoğlu And E. Demir Askeroğlu, "E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ," Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress), , İzmir, Turkey, pp.411-424, 2019
Peltekoğlu, Z. F. And Demir Askeroğlu, E. 2019. E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ. Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress), , (İzmir, Turkey), 411-424.
Peltekoğlu, Z. F., & Demir Askeroğlu, E., (2019). E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ . Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress), (pp.411-424). İzmir, Turkey
Peltekoğlu, ZEYNEP, And Emel Demir Askeroğlu. "E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ," Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress),, İzmir, Turkey, 2019
Peltekoğlu, ZEYNEP F. And Demir Askeroğlu, Emel D. . "E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ." Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress), , İzmir, Turkey, pp.411-424, 2019
Peltekoğlu, Z. F. And Demir Askeroğlu, E. (2019) . "E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ." Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress), , İzmir, Turkey, pp.411-424.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP FİLİZ PELTEKOĞLU And author={Emel Demir Askeroğlu}, title={E TİCARET VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: SATICI İLETİŞİMİ VE SATIŞ PROMOSYONUNUN ONLİNE ALIŞVERİŞ TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ}, congress name={Uluslararası İnsani Bilimler ve Eğitim Bilimleri Kongresi(International Humanities and Educational Sciences Congress),}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={411-424} }