E. KÖKSOY, "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx," INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World” , Gaziantep, Turkey, pp.38, 2021
KÖKSOY, E. 2021. Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx. INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World” , (Gaziantep, Turkey), 38.
KÖKSOY, E., (2021). Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx . INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World” (pp.38). Gaziantep, Turkey
KÖKSOY, ERGÜN. "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx," INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World”, Gaziantep, Turkey, 2021
KÖKSOY, ERGÜN. "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx." INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World” , Gaziantep, Turkey, pp.38, 2021
KÖKSOY, E. (2021) . "Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx." INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World” , Gaziantep, Turkey, p.38.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERGÜN KÖKSOY}, title={Dijital Çağda Markaların Kriz İletişimi: Pandemi Etkisi / Crisis Communication of Brands in the Digital Age: The Impact of Pandemicx}, congress name={INMECS21- 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı “Dijital Dünyada İletişim, Sanat ve Kültür”/ 1st International Media and Cultural Studies Conference "Communication, Art and Culture in Digital World”}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2021}, pages={38} }