A. Karayılan And S. Pirtini, "Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma," Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.113-128, 2022
Karayılan, A. And Pirtini, S. 2022. Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2 , 113-128.
Karayılan, A., & Pirtini, S., (2022). Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, 113-128.
Karayılan, Ayşe, And SERDAR PİRTİNİ. "Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma," Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, 113-128, 2022
Karayılan, Ayşe And Pirtini, SERDAR. "Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma." Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.113-128, 2022
Karayılan, A. And Pirtini, S. (2022) . "Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma." Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.113-128.
@article{article, author={Ayşe Karayılan And author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Çocukluk Döneminde Yaşanan Sosyo-Ekonomik ve Duygusal Yoksunluğun Kompulsif Satın Almaya Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma}, journal={Turkish Journal of Marketing Research}, year=2022, pages={113-128} }