S. ÇAKMAK And A. NAS, "Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi," Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6, pp.48-82, 2022
ÇAKMAK, S. And NAS, A. 2022. Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi. Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6 , 48-82.
ÇAKMAK, S., & NAS, A., (2022). Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi. Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6, 48-82.
ÇAKMAK, SERİL, And ALPARSLAN NAS. "Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi," Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6, 48-82, 2022
ÇAKMAK, SERİL And NAS, ALPARSLAN. "Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi." Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6, pp.48-82, 2022
ÇAKMAK, S. And NAS, A. (2022) . "Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi." Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , no.6, pp.48-82.
@article{article, author={SERİL ÇAKMAK And author={ALPARSLAN NAS}, title={Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi}, journal={Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={48-82} }