S. ENE, "Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma," Dıgıtal Communication Impact , 2014
ENE, S. 2014. Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma. Dıgıtal Communication Impact .
ENE, S., (2014). Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma . Dıgıtal Communication Impact
ENE, SELDA. "Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma," Dıgıtal Communication Impact, 2014
ENE, SELDA. "Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma." Dıgıtal Communication Impact , 2014
ENE, S. (2014) . "Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma." Dıgıtal Communication Impact .
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELDA ENE}, title={Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma}, congress name={Dıgıtal Communication Impact}, city={}, country={}, year={2014}}