Z. İ. ERDOĞMUŞ And E. KARAPINAR, "Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi," In Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar , BETA, 2014, pp.173-195.
ERDOĞMUŞ, Z. İ. And KARAPINAR, E. Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. 2014. In Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar , BETA, 173-195.
ERDOĞMUŞ, Z. İ., & KARAPINAR, E., (2014). Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar (pp.173-195), BETA.
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP, And EKİN KARAPINAR. "Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." In Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar , 173-195. BETA, 2014
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP İ. And KARAPINAR, EKİN. "Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar , BETA, 2014, pp.173-195.
ERDOĞMUŞ, Z. İ. And KARAPINAR, E. (2014) "Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi", Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar . BETA.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ And author ={EKİN KARAPINAR}, chaptertitle={Gönüllü Sadelik Akımının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi}, booktitle={ Pazarlama Vizyonunu Geliştiren Yeniden Doğan Pazarlar}, publisher={BETA}, city={},year={2014} }