C. CENGİZ And F. KABAPINAR, "Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi," Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2, pp.19-62, 2017
CENGİZ, C. And KABAPINAR, F. 2017. Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi. Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2 , 19-62.
CENGİZ, C., & KABAPINAR, F., (2017). Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi. Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2, 19-62.
CENGİZ, CANDAN, And FİLİZ KABAPINAR. "Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi," Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2, 19-62, 2017
CENGİZ, CANDAN And KABAPINAR, FİLİZ. "Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi." Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2, pp.19-62, 2017
CENGİZ, C. And KABAPINAR, F. (2017) . "Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi." Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education , vol.2, pp.19-62.
@article{article, author={CANDAN CENGİZ And author={FİLİZ KABAPINAR}, title={Dolaylı Fen Öğretiminde Hizmet Öncesi Argümantasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi}, journal={Journalof the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education}, year=2017, pages={19-62} }