M. K. DURU Et Al. , "Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , pp.25-44, 2011
DURU, M. K. Et Al. 2011. Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 25-44.
DURU, M. K., DEMİR KAÇAN, S., ÖNEN, F., & BENZER, E., (2011). Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 25-44.
DURU, MEHMET Et Al. "Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 25-44, 2011
DURU, MEHMET K. Et Al. "Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , pp.25-44, 2011
DURU, M. K. Et Al. (2011) . "Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , pp.25-44.
@article{article, author={MEHMET KÜRŞAD DURU Et Al. }, title={Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Algısına Tutumuna Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={25-44} }