A. Alpullu Et Al. , "İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management," İnternational Journal of Human Sciences , vol.5, pp.1-8, 2008
Alpullu, A. Et Al. 2008. İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management. İnternational Journal of Human Sciences , vol.5 , 1-8.
Alpullu, A., Yorulmazlar, M. M., Demir, G., & Geri, S., (2008). İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management. İnternational Journal of Human Sciences , vol.5, 1-8.
Alpullu, AYTEKİN Et Al. "İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management," İnternational Journal of Human Sciences , vol.5, 1-8, 2008
Alpullu, AYTEKİN Et Al. "İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management." İnternational Journal of Human Sciences , vol.5, pp.1-8, 2008
Alpullu, A. Et Al. (2008) . "İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management." İnternational Journal of Human Sciences , vol.5, pp.1-8.
@article{article, author={AYTEKİN ALPULLU Et Al. }, title={İstanbul Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü nün toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde personelin yaklaşımının belirlenmesiİstanbul Youth and Sport Management s employees react the new system of total quality management}, journal={İnternational Journal of Human Sciences}, year=2008, pages={1-8} }