Ö. POLAT And T. KALYONCU, "60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32, pp.131-152, 2022
POLAT, Ö. And KALYONCU, T. 2022. 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32 , 131-152.
POLAT, Ö., & KALYONCU, T., (2022). 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32, 131-152.
POLAT, ÖZGÜL, And TANSU KALYONCU. "60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32, 131-152, 2022
POLAT, ÖZGÜL And KALYONCU, TANSU. "60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32, pp.131-152, 2022
POLAT, Ö. And KALYONCU, T. (2022) . "60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.32, pp.131-152.
@article{article, author={ÖZGÜL POLAT And author={TANSU KALYONCU}, title={60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={131-152} }