S. Cengizhan, "Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.377-403, 2007
Cengizhan, S. 2007. Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3 , 377-403.
Cengizhan, S., (2007). Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 377-403.
Cengizhan, SİBEL. "Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 377-403, 2007
Cengizhan, SİBEL. "Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.377-403, 2007
Cengizhan, S. (2007) . "Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.377-403.
@article{article, author={SİBEL CENGİZHAN}, title={Proje Temelli ve Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımlarının Bağımlı Bağımsız ve İşbirlikli Öğrenme Stillerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Öğrenme Kalıcılığına Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2007, pages={377-403} }