A. DURMUŞ, "Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi," İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33, pp.205-228, 2016
DURMUŞ, A. 2016. Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi. İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33 , 205-228.
DURMUŞ, A., (2016). Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi. İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33, 205-228.
DURMUŞ, ABDULLAH. "Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi," İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33, 205-228, 2016
DURMUŞ, ABDULLAH. "Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi." İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33, pp.205-228, 2016
DURMUŞ, A. (2016) . "Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi." İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.1, no.33, pp.205-228.
@article{article, author={ABDULLAH DURMUŞ}, title={Doğrudan Satış Yöntemlerinden Çok Katlı Pazarlama Network Marketıng ve Fıkhî Değerlendirmesi}, journal={İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={205-228} }