C. TOR KADIOĞLU And G. TURHAN, "Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2, pp.633-652, 2022
TOR KADIOĞLU, C. And TURHAN, G. 2022. Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2 , 633-652.
TOR KADIOĞLU, C., & TURHAN, G., (2022). Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2, 633-652.
TOR KADIOĞLU, CANSU, And GÜLDEN TURHAN. "Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2, 633-652, 2022
TOR KADIOĞLU, CANSU T. And TURHAN, GÜLDEN. "Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2, pp.633-652, 2022
TOR KADIOĞLU, C. And TURHAN, G. (2022) . "Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.13, no.2, pp.633-652.
@article{article, author={CANSU TOR KADIOĞLU And author={GÜLDEN TURHAN}, title={Spor Giyimde Akıllı Ürünlere Yönelik Satın Alma Tutumlarında Ürün Tasarımı ve Tüketici Özelliklerine Bakış}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={633-652} }