S. PİRTİNİ, "Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 2007
PİRTİNİ, S. 2007. Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2007). Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler. Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler," Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 2007
PİRTİNİ, SERDAR. "Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , 2007
PİRTİNİ, S. (2007) . "Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler." Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Stratejik Yaratıcılık Açısından Gerilla Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Yaratan Stratejiler}, journal={Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2007}