S. GÜDÜM, "SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , pp.221-235, 2016
GÜDÜM, S. 2016. SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , 221-235.
GÜDÜM, S., (2016). SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , 221-235.
GÜDÜM, SİNEM. "SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , 221-235, 2016
GÜDÜM, SİNEM. "SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , pp.221-235, 2016
GÜDÜM, S. (2016) . "SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , pp.221-235.
@article{article, author={SİNEM GÜDÜM}, title={SİBER TÜKETİCİ VE YENİ MEDYADA REKLAM}, journal={Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={221-235} }