N. Z. Tosun And Y. Ülker, "Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü," Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28, pp.177-203, 2018
Tosun, N. Z. And Ülker, Y. 2018. Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü. Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28 , 177-203.
Tosun, N. Z., & Ülker, Y., (2018). Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü. Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28, 177-203.
Tosun, NURHAN, And YELDA ÜLKER. "Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü," Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28, 177-203, 2018
Tosun, NURHAN Z. And Ülker, YELDA. "Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü." Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28, pp.177-203, 2018
Tosun, N. Z. And Ülker, Y. (2018) . "Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü." Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , no.28, pp.177-203.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN And author={YELDA ÜLKER}, title={Tüketicinin Demografik Özellikleri Bağlamında Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Marka Tutumundaki Rolü}, journal={Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi}, year=2018, pages={177-203} }