M. TIĞLI And T. S. ERDİL, "Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması," T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , 2004
TIĞLI, M. And ERDİL, T. S. 2004. Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması. T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri .
TIĞLI, M., & ERDİL, T. S., (2004). Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması. T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri .
TIĞLI, MEHMET, And TAYYİP SABRİ ERDİL. "Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması," T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , 2004
TIĞLI, MEHMET And ERDİL, TAYYİP S. . "Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması." T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , 2004
TIĞLI, M. And ERDİL, T. S. (2004) . "Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması." T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri .
@article{article, author={MEHMET TIĞLI And author={TAYYİP SABRİ ERDİL}, title={Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Marka Bağlılığının Etkisi ve Küçük Ev Aletlerinin Satın Alınmasında Dikey ve Yatay Marka Bağlılığının Etkisinin Test Edilmesine İlişkin Bir Saha Çalışması}, journal={T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri}, year=2004}