M. BAŞAR Et Al. , "HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ," Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11, pp.443-464, 2016
BAŞAR, M. Et Al. 2016. HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ. Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11 , 443-464.
BAŞAR, M., DOĞAN, M. C., KARASU, M., & ŞENER, N., (2016). HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ. Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11, 443-464.
BAŞAR, MURAT Et Al. "HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ," Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11, 443-464, 2016
BAŞAR, MURAT Et Al. "HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ." Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11, pp.443-464, 2016
BAŞAR, M. Et Al. (2016) . "HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ." Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.11, pp.443-464.
@article{article, author={MURAT BAŞAR Et Al. }, title={HİPERAKTİF ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ SORUNLARININ OKUMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ}, journal={Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic}, year=2016, pages={443-464} }