Y. KABAPINAR And A. Sağlamgöncü, "Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması," İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5, pp.48-72, 2018
KABAPINAR, Y. And Sağlamgöncü, A. 2018. Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5 , 48-72.
KABAPINAR, Y., & Sağlamgöncü, A., (2018). Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5, 48-72.
KABAPINAR, YÜCEL, And Ahmet Sağlamgöncü. "Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması," İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5, 48-72, 2018
KABAPINAR, YÜCEL And Sağlamgöncü, Ahmet. "Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması." İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5, pp.48-72, 2018
KABAPINAR, Y. And Sağlamgöncü, A. (2018) . "Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması." İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, , vol.5, pp.48-72.
@article{article, author={YÜCEL KABAPINAR And author={Ahmet Sağlamgöncü}, title={Sosyal Bilgiler Derslerinde Değişim ve Sürekliliğin Algılanmasında Görsel Okumanın Etkililiği: Bir Eylem Araştırması}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi,}, year=2018, pages={48-72} }