B. Özkaya, "Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48, pp.96-119, 2021
Özkaya, B. 2021. Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48 , 96-119.
Özkaya, B., (2021). Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48, 96-119.
Özkaya, BETÜL. "Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı," Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48, 96-119, 2021
Özkaya, BETÜL. "Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48, pp.96-119, 2021
Özkaya, B. (2021) . "Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı." Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.22, no.48, pp.96-119.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={96-119} }