A. D. TEKİN And M. YILDIRIM, "Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi," Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2, pp.58-71, 2020
TEKİN, A. D. And YILDIRIM, M. 2020. Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi. Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2 , 58-71.
TEKİN, A. D., & YILDIRIM, M., (2020). Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi. Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2, 58-71.
TEKİN, Aytül, And MEHTAP YILDIRIM. "Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi," Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2, 58-71, 2020
TEKİN, Aytül D. And YILDIRIM, MEHTAP. "Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi." Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2, pp.58-71, 2020
TEKİN, A. D. And YILDIRIM, M. (2020) . "Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi." Araştırma ve Deneyim Dergisi , vol.5, no.2, pp.58-71.
@article{article, author={Aytül Damla TEKİN And author={MEHTAP YILDIRIM}, title={Probleme Dayalı Öğrenme yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi}, journal={Araştırma ve Deneyim Dergisi}, year=2020, pages={58-71} }