Ö. Bayar And B. Özkaya, "Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2, pp.111-130, 2019
Bayar, Ö. And Özkaya, B. 2019. Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2 , 111-130.
Bayar, Ö., & Özkaya, B., (2019). Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2, 111-130.
Bayar, Özlem, And BETÜL ÖZKAYA. "Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2, 111-130, 2019
Bayar, Özlem And Özkaya, BETÜL. "Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2, pp.111-130, 2019
Bayar, Ö. And Özkaya, B. (2019) . "Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing (TUJOM) , vol.4, no.2, pp.111-130.
@article{article, author={Özlem Bayar And author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Reklamlarla Aktarılan Estetik Duygunun Meta Fetişizmi Oluşumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma}, journal={Turkish Journal of Marketing (TUJOM)}, year=2019, pages={111-130} }