A. Ş. ÖZDEMİR And S. Sadık, "BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ," International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1, pp.16-32, 2016
ÖZDEMİR, A. Ş. And Sadık, S. 2016. BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ. International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1 , 16-32.
ÖZDEMİR, A. Ş., & Sadık, S., (2016). BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ. International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1, 16-32.
ÖZDEMİR, AHMET, And Sinem Sadık. "BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ," International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1, 16-32, 2016
ÖZDEMİR, AHMET Ş. And Sadık, Sinem. "BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ." International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1, pp.16-32, 2016
ÖZDEMİR, A. Ş. And Sadık, S. (2016) . "BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ." International Journal of SocialScience Research , vol.5, no.1, pp.16-32.
@article{article, author={AHMET ŞÜKRÜ ÖZDEMİR And author={Sinem Sadık}, title={BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI MATEMATİK EĞİTİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={International Journal of SocialScience Research}, year=2016, pages={16-32} }