C. Durgun And D. Zamantılı Nayır, "Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,," 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Zonguldak, Turkey, pp.656, 2010
Durgun, C. And Zamantılı Nayır, D. 2010. Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,. 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Zonguldak, Turkey), 656.
Durgun, C., & Zamantılı Nayır, D., (2010). Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği, . 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.656). Zonguldak, Turkey
Durgun, Ceyla, And DİLEK ZAMANTILI NAYIR. "Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,," 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Turkey, 2010
Durgun, Ceyla And Zamantılı Nayır, DİLEK Z. . "Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,." 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Zonguldak, Turkey, pp.656, 2010
Durgun, C. And Zamantılı Nayır, D. (2010) . "Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,." 9. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Zonguldak, Turkey, p.656.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ceyla Durgun And author={DİLEK ZAMANTILI NAYIR}, title={Niye yalnızca Coca Cola olsun? Gelişen ülkelerin başarılı çokuluslu İşletmeleri – Türkiye Örneği,}, congress name={9. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Zonguldak}, country={Turkey}, year={2010}, pages={656} }