S. PİRTİNİ Et Al. , "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama," ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32, pp.51-59, 2009
PİRTİNİ, S. Et Al. 2009. Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama. ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32 , 51-59.
PİRTİNİ, S., ONURLU, Ö., & ŞAHİN, Ş., (2009). Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama. ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32, 51-59.
PİRTİNİ, SERDAR, ÖZLEN ONURLU, And ŞAFAK ŞAHİN. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama," ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32, 51-59, 2009
PİRTİNİ, SERDAR Et Al. "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama." ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32, pp.51-59, 2009
PİRTİNİ, S. ONURLU, Ö. And ŞAHİN, Ş. (2009) . "Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama." ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.32, pp.51-59.
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ Et Al. }, title={Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama}, journal={ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={51-59} }