D. M. KARŞIYAKALI Et Al. , "Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği," The Journal of Academic Social Science Studies , pp.507-520, 2014
KARŞIYAKALI, D. M. Et Al. 2014. Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği. The Journal of Academic Social Science Studies , 507-520.
KARŞIYAKALI, D. M., DENİZ, J., & DÜZKANTAR, A., (2014). Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği. The Journal of Academic Social Science Studies , 507-520.
KARŞIYAKALI, DİDEM, JALE DENİZ, And AYTEN DÜZKANTAR. "Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği," The Journal of Academic Social Science Studies , 507-520, 2014
KARŞIYAKALI, DİDEM M. Et Al. "Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.507-520, 2014
KARŞIYAKALI, D. M. DENİZ, J. And DÜZKANTAR, A. (2014) . "Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.507-520.
@article{article, author={DİDEM MUTLU KARŞIYAKALI Et Al. }, title={Otistik bir öğrenciye adı söylenen çalgıyı gösterebilme öğretiminde eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2014, pages={507-520} }