M. YALÇINTAŞ And G. SAKIZ, "Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi," Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.225-227, 2018
YALÇINTAŞ, M. And SAKIZ, G. 2018. Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi. Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (İstanbul, Turkey), 225-227.
YALÇINTAŞ, M., & SAKIZ, G., (2018). Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi . Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (pp.225-227). İstanbul, Turkey
YALÇINTAŞ, MURAT, And GÖNÜL SAKIZ. "Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi," Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018
YALÇINTAŞ, MURAT And SAKIZ, GÖNÜL. "Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi." Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.225-227, 2018
YALÇINTAŞ, M. And SAKIZ, G. (2018) . "Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi." Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.225-227.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT YALÇINTAŞ And author={GÖNÜL SAKIZ}, title={Kuantum öğrenme modeline dayalı fen bilimleri dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik özyeterlik ve akademik başarı düzeylerine etkisi}, congress name={Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={225-227} }