Ş. GÜLER And E. KARAYEL BİLBİL, "Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma," Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14, pp.4-15, 2020
GÜLER, Ş. And KARAYEL BİLBİL, E. 2020. Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14 , 4-15.
GÜLER, Ş., & KARAYEL BİLBİL, E., (2020). Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14, 4-15.
GÜLER, ŞÜKRÜ, And EMEL KARAYEL BİLBİL. "Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma," Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14, 4-15, 2020
GÜLER, ŞÜKRÜ And KARAYEL BİLBİL, EMEL K. . "Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma." Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14, pp.4-15, 2020
GÜLER, Ş. And KARAYEL BİLBİL, E. (2020) . "Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma." Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi , no.14, pp.4-15.
@article{article, author={ŞÜKRÜ GÜLER And author={EMEL KARAYEL BİLBİL}, title={Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi}, year=2020, pages={4-15} }