H. EKELİK And D. ALTAŞ, "Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması," İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 2019
EKELİK, H. And ALTAŞ, D. 2019. Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması. İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1 .
EKELİK, H., & ALTAŞ, D., (2019). Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması. İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1.
EKELİK, HAYDAR, And DİLEK ALTAŞ KARACA. "Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması," İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 2019
EKELİK, HAYDAR And ALTAŞ, DİLEK A. . "Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması." İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1, 2019
EKELİK, H. And ALTAŞ, D. (2019) . "Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması." İktisat Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.1.
@article{article, author={HAYDAR EKELİK And author={DİLEK ALTAŞ KARACA}, title={Dijital Reklam Verilerinden Yararlanarak Potansiyel Konut Alıcılarının Rastgele Orman Yöntemiyle Sınıflandırılması}, journal={İktisat Araştırmaları Dergisi}, year=2019}