S. Gök, "Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi," Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , vol.1, no.1, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, pp.2601-2616, 2011
Gök, S. 2011. Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi. Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , (Sarajevo, Bosnia And Herzegovina), 2601-2616.
Gök, S., (2011). Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi . Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi (pp.2601-2616). Sarajevo, Bosnia And Herzegovina
Gök, SİBEL. "Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi," Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2011
Gök, SİBEL. "Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi." Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, pp.2601-2616, 2011
Gök, S. (2011) . "Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi." Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, pp.2601-2616.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SİBEL GÖK}, title={Çağrı Merkezi Çalışanlarının Tükenmişlik ve İş Doyum Düzeylerinin İncelenmesi}, congress name={Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi}, city={Sarajevo}, country={Bosnia And Herzegovina}, year={2011}, pages={2601-2616} }