A. ÇINAR And G. SİLAHTAROĞLU, "Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, pp.309-330, 2012
ÇINAR, A. And SİLAHTAROĞLU, G. 2012. Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33 , 309-330.
ÇINAR, A., & SİLAHTAROĞLU, G., (2012). Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, 309-330.
ÇINAR, AYŞE, And GÖKHAN SİLAHTAROĞLU. "Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, 309-330, 2012
ÇINAR, AYŞE And SİLAHTAROĞLU, GÖKHAN. "Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, pp.309-330, 2012
ÇINAR, A. And SİLAHTAROĞLU, G. (2012) . "Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.33, pp.309-330.
@article{article, author={AYŞE ÇINAR And author={GÖKHAN SİLAHTAROĞLU}, title={Veri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin Keşfi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2012, pages={309-330} }