B. Özkaya, "Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar," In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.77-96.
Özkaya, B. Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar. 2020. In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 77-96.
Özkaya, B., (2020). Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar. Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları (pp.77-96), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
Özkaya, BETÜL. "Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar." In Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları , 77-96. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020
Özkaya, BETÜL. "Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar." Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.77-96.
Özkaya, B. (2020) "Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar", Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÖZKAYA}, chaptertitle={Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar}, booktitle={ Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }