A. YAVUZALP MARANGOZ And F. M. ARSLAN, "Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme," Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, pp.138-155, 2015
YAVUZALP MARANGOZ, A. And ARSLAN, F. M. 2015. Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme. Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2 , 138-155.
YAVUZALP MARANGOZ, A., & ARSLAN, F. M., (2015). Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme. Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, 138-155.
YAVUZALP MARANGOZ, ASLIHAN, And FATMA MÜGE ARSLAN. "Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme," Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, 138-155, 2015
YAVUZALP MARANGOZ, ASLIHAN Y. And ARSLAN, FATMA M. . "Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme." Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, pp.138-155, 2015
YAVUZALP MARANGOZ, A. And ARSLAN, F. M. (2015) . "Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme." Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, pp.138-155.
@article{article, author={ASLIHAN YAVUZALP MARANGOZ And author={FATMA MÜGE ARSLAN}, title={Üniversitelerin Pazarlanmasında Tutundurma Boyutu Kavramsal Bir İrdeleme}, journal={Toros Üniversitesi İktisadi, İdari, Sosyal Bilimler Fakültesi, Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={138-155} }