İ. KOCAMAZ Et Al. , "İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım," In 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Ankara: Detay, 2013, pp.45-55.
KOCAMAZ, İ. Et Al. İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım. 2013. In 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, Ankara, 45-55.
KOCAMAZ, İ., KOCAMAZ, T., & PİRTİNİ, S., (2013). İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım. 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri (pp.45-55), Ankara: Detay.
KOCAMAZ, İLKE, TUNCAY KOCAMAZ, And SERDAR PİRTİNİ. "İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım." In 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , 45-55. Ankara: Detay, 2013
KOCAMAZ, İLKE Et Al. "İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım." 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay, 2013, pp.45-55.
KOCAMAZ, İ. KOCAMAZ, T. And PİRTİNİ, S. (2013) "İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım", 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri . Ankara: Detay.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLKE KOCAMAZ Et Al. }, chaptertitle={İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım}, booktitle={ 21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri}, publisher={Detay}, city={Ankara},year={2013} }