S. ŞENGÜL And T. TEKCAN, "The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.," Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23, pp.123-157, 2023
ŞENGÜL, S. And TEKCAN, T. 2023. The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.. Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23 , 123-157.
ŞENGÜL, S., & TEKCAN, T., (2023). The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.. Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23, 123-157.
ŞENGÜL, SARE, And Tuğba TEKCAN. "The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.," Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23, 123-157, 2023
ŞENGÜL, SARE And TEKCAN, Tuğba. "The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.." Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23, pp.123-157, 2023
ŞENGÜL, S. And TEKCAN, T. (2023) . "The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.." Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities. , vol.8, no.23, pp.123-157.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={Tuğba TEKCAN}, title={The effect of mastery-centered enriched learning environment on 5th grade students' algebraic thinking skills/Tam öğrenme merkezli zenginleştirilmiş öğrenme ortamının 5.sınıf öğrencilerin cebirsel düşünme becerilerine etkisi.}, journal={Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities.}, year=2023, pages={123-157} }