B. Cengiz And G. Sakız, "İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi," Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.185-187, 2018
Cengiz, B. And Sakız, G. 2018. İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi. Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , (İstanbul, Turkey), 185-187.
Cengiz, B., & Sakız, G., (2018). İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi . Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (pp.185-187). İstanbul, Turkey
Cengiz, Büşra, And GÖNÜL SAKIZ. "İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi," Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018
Cengiz, Büşra And Sakız, GÖNÜL. "İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi." Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.185-187, 2018
Cengiz, B. And Sakız, G. (2018) . "İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi." Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.185-187.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Büşra Cengiz And author={GÖNÜL SAKIZ}, title={İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin kullanımının öğrencilerin fen motivasyonu ve ders başarı düzeylerine etkisi}, congress name={Birinci Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={185-187} }