Y. ÜLKER, "Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.142-157, 2019
ÜLKER, Y. 2019. Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17 , 142-157.
ÜLKER, Y., (2019). Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 142-157.
ÜLKER, YELDA. "Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 142-157, 2019
ÜLKER, YELDA. "Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.142-157, 2019
ÜLKER, Y. (2019) . "Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.142-157.
@article{article, author={YELDA ÜLKER}, title={Tüketicilerin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={142-157} }