S. Şengül And G. Cantimer, "Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri," International Journal of Social Science. Number , no.51, pp.384-400, 2016
Şengül, S. And Cantimer, G. 2016. Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri. International Journal of Social Science. Number , no.51 , 384-400.
Şengül, S., & Cantimer, G., (2016). Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri. International Journal of Social Science. Number , no.51, 384-400.
Şengül, SARE, And Gülşah Cantimer. "Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri," International Journal of Social Science. Number , no.51, 384-400, 2016
Şengül, SARE And Cantimer, Gülşah. "Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri." International Journal of Social Science. Number , no.51, pp.384-400, 2016
Şengül, S. And Cantimer, G. (2016) . "Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri." International Journal of Social Science. Number , no.51, pp.384-400.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={Gülşah Cantimer}, title={Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarı Ve Başarısızlık Nedenlerine Yönelik Görüşleri}, journal={International Journal of Social Science. Number}, year=2016, pages={384-400} }