A. BAYRAKTAR Et Al. , "Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2009
BAYRAKTAR, A. Et Al. 2009. Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi. 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).
BAYRAKTAR, A., CERİTOĞLU, A. B., & KELEMCİ, G., (2009). Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi . 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey
BAYRAKTAR, AZRA, AYŞE BAHAR CERİTOĞLU, And GÜLPINAR KELEMCİ. "Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi," 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2009
BAYRAKTAR, AZRA Et Al. "Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2009
BAYRAKTAR, A. CERİTOĞLU, A. B. And KELEMCİ, G. (2009) . "Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi." 6. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AZRA BAYRAKTAR Et Al. }, title={Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi}, congress name={6. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2009}}