M. TIĞLI, "Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi," T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17, pp.93-98, 2002
TIĞLI, M. 2002. Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi. T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17 , 93-98.
TIĞLI, M., (2002). Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi. T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17, 93-98.
TIĞLI, MEHMET. "Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi," T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17, 93-98, 2002
TIĞLI, MEHMET. "Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi." T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17, pp.93-98, 2002
TIĞLI, M. (2002) . "Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi." T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri , no.17, pp.93-98.
@article{article, author={MEHMET TIĞLI}, title={Sosyal Pazarlama Çerçevesinde Türkiye’deki AIDS’le Mücadele Konulu Reklamların İçerik Analizi}, journal={T.C. Marmara Ünv. S.B.E. Hakemli Dergisi-Öneri}, year=2002, pages={93-98} }