G. KELEMCİ And C. KELEBEK BODUR, "Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, pp.121-139, 2009
KELEMCİ, G. And KELEBEK BODUR, C. 2009. Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24 , 121-139.
KELEMCİ, G., & KELEBEK BODUR, C., (2009). Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, 121-139.
KELEMCİ, GÜLPINAR, And CANSEL KELEBEK BODUR. "Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, 121-139, 2009
KELEMCİ, GÜLPINAR And KELEBEK BODUR, CANSEL K. . "Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, pp.121-139, 2009
KELEMCİ, G. And KELEBEK BODUR, C. (2009) . "Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, pp.121-139.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={CANSEL KELEBEK BODUR}, title={Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={121-139} }