Y. BÜLBÜL And A. YILMAZ, "THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68, pp.831-847, 2019
BÜLBÜL, Y. And YILMAZ, A. 2019. THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68 , 831-847.
BÜLBÜL, Y., & YILMAZ, A., (2019). THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ. uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68, 831-847.
BÜLBÜL, YÜKSEL, And ALİ YILMAZ. "THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ," uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68, 831-847, 2019
BÜLBÜL, YÜKSEL And YILMAZ, ALİ. "THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68, pp.831-847, 2019
BÜLBÜL, Y. And YILMAZ, A. (2019) . "THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ." uluslararası sosyal araştırmalar dergisi , vol.12, no.68, pp.831-847.
@article{article, author={YÜKSEL BÜLBÜL And author={ALİ YILMAZ}, title={THE EFFECT OF PROJECT-BASED LEARNING METHOD ON PROSPECTIVE SOCIAL STUDIES TEACHERS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT LEVELS ON ENVIRONMENTAL CITIZENSHIP PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRESEL VATANDAŞLIK AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={uluslararası sosyal araştırmalar dergisi}, year=2019, pages={831-847} }